sobota, 29 czerwca 2013

pianka do mycia twarzy Sweet Touch, Synergen, RECENZJA

Cześć! W dzisiejszym poście nadszedł czas na recenzję produktu do twarzy. Jest nim pianka do mycia twarzy Sweet Touch niemieckiej firmy SYNERGEN. Zapraszam do czytania mojej opinii! :)





CO ZAPEWNIA PRODUCENT
Chcesz zrobić coś dobrego dla swojej skóry? Oczyszczaj ją delikatnie i dokładnie z tłuszczu, łoju i cząstek brudu. Preparat usuwa dokładnie również makijaż. Receptura pozbawiona mydła utrzymuje nawilżenie skóry. Aksamitnie miękka pianka jest wyjątkowo dla niej łagodna i pozostawia na skórze zachwycające uczucie. Orzeźwiająco owocowy zapach maliny i marakui sprawia, że oczyszczanie staje się wyjątkowym przeżyciem. Tolerancja produktu przez skórę została potwierdzona dermatologicznie.

OPAKOWANIE (175ml, cena 10zł)
Zwykłe, w mojej opinii trochę tandetne. Plusem jest to, że posiada dozownik, dzięki któremu możemy sobie wycisnąć tyle produktu, ile potrzebujemy. Nie wyślizguje się z mokrej dłoni.

ZAPACH
Mnie niestety zbytnio nie urzekł ale jest to kwestia gustu. Oczywiście czuć malinę, jednak zapach jest bardzo chemiczny i trochę sztuczny.

KONSYSTENCJA
Jest ok. Pianka jest delikatna, dobrze rozprowadza się na twarzy.

WYDAJNOŚĆ
Jestem bardzo zadowolona z wydajności tego produktu. Używam go dwa razy dziennie już od naprawdę długiego czasu a zużycie to połowa produktu.

MOJA OPINIA
No cóż, nie jest to produkt idealny. Oczywiście posiada kilka zalet jak np. to, że nie zawiera parabenów i mydła w swoim składzie, nie wysusza, nie podrażnia, nie zapycha. Co do zmywania makijażu... podkład/puder/korektor itp. z tymi produktami sobie radzi. Zdecydowanie gorzej jest przy zmywaniu makijażu oczu, ciężko zmywa tusz do rzęs, a przy tym szczypie w oczy. Nie jestem zbytnio zachwycona z tego produktu do mycia twarzy.

8 komentarzy:

  1. Ja mam peeling z tej serii i jestem zadowolona ;D
    Konkurs promujący Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chyba tego nie użyła bo piszesz że ma chemiczny zapach a tego nie lubie
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś korzystałam z niej :)
    natala-nata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No no, dobry blog, będę tu zaglądać częściej :D !
    http://kontynentalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. spoko dzięki za recenzję bo się zastanawiałam nad jej zakupem

    teraz wiem ,że już je nie kupie ;D

    +zapraszam do mnie

    olivalook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. MOze kupie!!!
    Oberwujemy? <3 Ja juz!!
    http://love-lm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukałam u Ciebie recenzji jakiegoś suchego szamponu, ale nie znalazłam.. Gdyby gdzieś był, a ja go przeoczyłam to wyślij mi do niego linka na moim blogu . Fajnie piszesz. Przydatne recenzje :)

    http://neopoltiandreams.blogspot.com/ - Obserwujemy? Ja już ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej , na prawdę ciekawy blog :-) Zapraszam do mnie :) agaforever1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń