czwartek, 27 czerwca 2013

płyn do kąpieli mango&macadamia Original Source, RECENZJA



W mojej pierwszej recenzji na tym blogu chciałabym Wam przedstawić płyn do kąpieli o zapachu mango i orzecha makadamia firmy Original Source.


CO ZAPEWNIA PRODUCENT
Soczyste połączenie mango i makadamii ukryte w butelce płynu do kąpieli Original Source Mango&Macadamia jest nie tylko odżywcze dla skóry, ale też bardzo smakowite-uważaj, żeby przez pomyłkę go nie wypić!


OPAKOWANIE (500ml, cena 10 zł)

Jedną z przyczyn dla jakiej skusiłam się na ten produkt była właśnie ta piękna buteleczka, wyglądem przypominająca sok. Opakowanie jest plastikowe, przez które możemy zobaczyć ile jeszcze produktu nam pozostało.



ZAPACH

Bardzo ładny, mocny ale nie drażniący zapach mango sprawia, że kąpiel jest dla nas jeszcze większą przyjemnością. Jednak na ciele nie utrzymuje się długo.



KONSYSTENCJA

Mocno kremowa, gęsta, produkt dobrze się pieni, jednak na jedną kąpiel trzeba wylać naprawdę sporo produktu. Skóra po kąpieli nie jest ani sucha, ani nawilżona.



WYDAJNOŚĆ

Niestety pozostawia dużo do życzenia. ¾ płynu zostało wykorzystane jedynie przy trzech kąpielach.



MOJA OPINIA

Mimo ładnego zapachu nie wrócę do tego produktu, gdyż za taką cenę można znaleźć wiele innych, lepszych i zdecydowanie bardziej wydajnych płynów do kąpieli.


9 komentarzy:

  1. miałam zamiar go sobie kupić :)

    http://the-best-version-of-you1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na bloga ;)
    nika-and-kosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak,tak ta buteleczka sama mnie kusiła do kupna, ale jakoś nie mam przekonania do płynów do kąpieli. Sama nie wiem dlaczego :).

    Pozdrawiam. I obserwuje.:)

    Zapraszam do mnie.

    http://itisme-ginny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie skusiłam się na kosmetyki ich firmy. Gdy wzięłam do rąk żel, ręce były całe oblepione, miał bardzo płynną konsystencję. Mimo tak cudnego zapachu...
    Powodzenia w dalszym blogowaniu!
    Obserwacja na bloglovin za obserwację na bloglovin?

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam z tej firmy żele pod prysznic i mają niebiański zapach :D
    Ciekawie zaczynasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Twoją opinią, ale mimo wszystko bym go kupiła, bo podoba mi się jego wygląd ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy tego nie używałam, ale zawsze mnie kusiło :) Będzie mi bardzo miło jeżeli zechcesz wziąć udział w moim pierwszym blogowym konkursie, do wygrania piękne ciuszki :) Zapraszam i miłego dnia :) www.dreams-amaze-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie spotkałam się z tym płynem. ; )
    Pozdrawiam serdecznie ; D

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mi akurat bardzo przypadly do gustu plyny z tej firmy, jednakze inne zapachy wydawaly mi sie fajniejsze. rzeczywiscie, zdecydowanie za szybko sie zuzywa.
    xoxo.

    ________________________________
    http://nothingsacred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń